למה צריך חברה מקצועית המתמחה בהובלה והרכבה של חדרי קירור והקפאה

מזג האוויר הישראלי לא משאיר לנו הרבה ברירות. החורף חמים והקיץ לוהט ונמשך חודשים ארוכים בשנה. בכל ימות השנה בישראל הטמפרטורה הממוצעת היא גבוהה ולכן הובלה של מוצרי מזון שונים ומגוונים מחייבת הובלה בקירור. הובלה בקירור היא הנחיה מפורשת של משרד הבריאות ואי קיום של ההנחיות והתקנות הללו משמעה עבירה על החוק מסכנת בעונש. מתוך כך נשאלת השאלה מה החשיבות של בחירת חברה מקצועית להובלה ולהרכבה של חדרי קירור והתשובה במאמר הבא.

מה הרגישות?

הובלה של מקרר תעשייתי והרכבתו היא תחום רגיש במיוחד מפני שכל טעות בו עלולה לעלות בלא פחות מחיי אדם. בחירת חברה לא מקצועית להובלה של מקררים עלולה לגרום לכך שהעסק שלכם ייסגר וחמור מכך לתביעות שונות נגדכם בגין נזקים שאירעו כתוצאה ממגע עם מזון שלא הובל כהלכה בקירור מתאים. כדי לוודא כי אכן החברות שעוסקות בהובלה בקירור בישראל הן חברות מקצועיות נערכות מעבר לרישוי המתבקש בדיקות תקופתיות של הציוד עצמו במטרה להבטיח כי ההובלה נעשית באופן אחראי לשמירה על בריאות הציבור.

מה הציוד?

הציוד הנדרש להובלה מסוג זה הוא ציוד יקר ערך שיש לתחזק אותו בצורה מיוחדת כדי להבטיח הובלה אחראית ומקצועית. במשאיות הקירור יש יחידות קירור שפועלות באופן רציף עם יכולת בקרה על הטמפרטורה בתוכן. יש משאיות שהן מותקנת מערכת בקרה שמתריעה בכל פעם שהטמפרטורה יורדת מתחת לרף מסוים, וכך במקרה של תקלה ניתן לפנות את כל התכולה במשאית לתאי קירור אחרים. בחירת הטמפרטורה המתאימה נעשית על פי כל מוצר ודרישותיו.

מה מעבירים ואיך?

ביצים למשל יש להוביל על פי הנחיות משרד הבריאות בטמפרטורה שבין אפס ועד עשרים מעלות. מוצרי בשר וחלב יש להעביר בטמפרטורה של מינוס עשרים מעלות. מוצרים נוספים דורשים טמפרטורת שינוע מיוחדת גם הם. הובלת חדרי קירור תעשייתיים היא תחום שלם שדורש ידע, מקצועיות וניסיון. היכולת לשמור על הטמפרטורה הנכונה בתאים הללו, היכולת להעביר אותם מבלי לפגוע במוצר עצמו היא דבר חשוב מאין כמוהו. הובלת חדר ההקפאה כמות שהוא עם המוצרים עליו גם חוסכת את הפריקה ואת הוצאת המוצרים.

חיסכון במשאבים

תא ההקפאה נכנס כמות שהוא אל החנות או אל הסופר ומורכב שם על ידי חברת ההובלה באופן מקצועי ואחראי. כך נמנע גם הסכנה של קלקול מוצרים עקב זמן המתנה בשמש או מחוץ לתא ההקפאה. מרכולים, מפעלים ליצור מזון, רשתות גדולות וסיטונאים הם הלוחות של תאי ההקפאה הגדולים והם אלה שיזדקקו בדרך כלל לשירותים של חברת הובלה והרכבה של תאי הקפאה.

איפה?

אזורי החלוקה נפרשים על פני כל הארץ ובזכות הובלה מקצועית של התכולה ושל תאי ההקפאה מתאפשר לנו הצרכנים לקבל מוצרים טריים ואיכותיים שלא יפגעו לרעה בבריאותנו. הובלה והרכבה מקצועיים מאפשרים לבעלי המקצוע לקבל שירות מקצועי שבו הם יכולים להיות בטוחים באיכות המוצר שהם מקבלים לבית העסק ושממנו הם מכינים מזון ללקוחות שלהם.

WhatsApp chat