מי זקוק לשירותי בניית חדרי קירור

טריות המזון ואיכות המזון, מודדת לא פעם את איכות המסעדה, איכות ובריאות המנות המוגשות במקום. הפרמטרים המרכזיים אשר מקבלים מענה מחדרי הקירור כוללים נקודות חשובות, כמו אספקט הבריאות, הטריות וכמובן איכות המנה.

לא רק במסעדות או אולמות פאר, יש צורך בחדרי קירור, ההיפך הוא הנכון, חשיבות חדרי הקירור, יורדת לעיתים לרזולוציות נמוכות הרבה יותר, כאשר בעלי העסקים הישירים, בוחרים לוותר על חדרי הקירור ולצרוך מוצרים מוכנים, הנשלחים אל בית העסק זמן קצר לפני ההגשה.

יחד עם זאת, קיימים לא מעט מטבחים מקצועיים הדורשים ולוקחים את השליטה לידיהם וכדי לשפר את רמת השירות בונים חדרי קירור איכותיים ומיוחדים המשרתים את היבט הטריות הכל כך קריטי בתחום הקולינריה.

חדרי קירור למסעדות ובתי קפה גדולים

בתי קפה ומסעדות, הם נותני שירותים הנבחנים על פי הטעם. טריות המוצרים היא זו המשליכה על הטעמים ועל הארומות. קיום חדר קירור בתוך המסעדה או בית הקפה עצמו מביאות לרמות טריות וטעמים גבוהות הרבה יותר ממוצרים שהמתינו במקרר של המקום דחוסים, לצד מוצרים רבים אחרים. מסעדות ובתי קפה, המאחסנים מזונות ומוצרי גלם בחדרי קירור ישמרו על טריות חומרי הגלם ודברי המאכל וימנעו את הצורך לקבל סחורה מידי בוקר, מלבד המוצרים הטריים, המגיעים באופן שוטף אל המקום..

 מחפשים מידע נוסף אודות חדרי קירור והקפאה כנסו

חדרי קירור למוסדות וארגונים – חשיבות הארוחות הטריות

מוסדות וארגונים, כמו בתי עסק גדולים מתהדרים לאחרונה בחדרי קירור גדולים, מקומות כמו, מוסדות גדולים מתחום המזון, חייבים לקיים מערכת שליטה וחלוקה מסודרת. חדרי קירור ואחסון למוסדות כאלה, הם מן ההכרח כדי לתת שירות הן לעובדי הארגון עצמו והן ללקוחות הארגון. עסקים הפועלים בצורה של קייטרינג, המאכיל גם את עובדי המקום, הם דוגמא מצוינת לעסק הדורש חדר קירור מקומי ופעיל.

היכולת ליצור שירות אפקטיבי ואיכותי, נמדד, בין היתר, באפשרויות האחסון, המביאות איתן את זריזות מתן המענה ללקוח, במיוחד בעסקים דינאמיים כמו קייטרינג.

מטבחים של בתי עסק וארגונים גדולים, הם מקומות הדורשים מקררים וחדרי קירור גם הם לשמירה על המזון המוכן וחומרי הגלם הממתינים לבישול , חדרי קירור למטבחים מוסדיים מאפשרים גם הם זמינות ומענה טרי ואיכותי לעובדי המקום

חדרי קירור לבתי חולים ומרכזי בריאות

בתי חולים ומוסדות, כמו מרכזי בריאות המאכלסים ומאשפזים פציינטים, וכמובן, מעניקים מענה שוטף ויומיומי, לצוות העובדים ולצוות הרפואי מקפידים גם הם על חדרי קירור במקום. חוקי הסטריליות ודרישות הסטריליות, מהוות סיבה מרכזית לכך שכלל המזונות והמנות הטריות יוכנו בו במקום, מפאת חשיבות ההגנה על החולים ועל צוות העובדים מפני חיידקים אשר גם כך קיימים במקומות סניטאריים וטיפוליים. בתי חולים עם חדרי קירור מהווים פתרון נוח

 

חדרי קירור למרכזי אירוח ומרכזי אירועים – בתי מלון וחברות קייטרינג והסעדה גדולות

מרכזי אירוח, כמו, בתי מלון ומרכזי אירועים, כמו למשל, אולמות אירועים ומסעדות גדולות המשלבות אירועי קייטרינג, מקימות גם הן חדרי קירור בבית העסק עצמו. חדר הקירור מעניק לאותם בתי עסק גדולים אפשרויות שליטה על הוצאת המנות, סיכויים מזעריים במיוחד עד בלתי קיימים של חוסרים ומלאים על פי הצורך כתוצאה מהמקום הרב, אותם מספקים להם חדרי הקירור, חומרי הגלם תמיד נמצאים. מחסור במקום, ישפיע תמיד על איכות השירות, הקצאת חלל לחדרי קירור יביאו להצלחה ושיפור שירות משמעותיים יותר.

WhatsApp chat