טיפים מקצועיים לניקוי יסודי של המקרר

המקרר שלנו הוא המקום בו אנחנו מאחסנים את הדבר החשוב ביותר בכל בית, את האוכל שלנו. המקרר הרבה פעמים מסמל את 'הלב של הבית', כלומר, מדובר על פיסת גן העדן, המקום בו אנחנו יכולים לקבל את המענה לצרכים הבסיסיים ביותר שלנו, בין אם מדובר על רגע של רעב באמצע הלילה ובין אם מדובר על המקום בו אנחנו מאחסנים את האוכל משבת או את המוצרים שאיתם נכין סנדוויצים לילדים. משום שמדובר על נקודה מרכזית בבית ומשום שמדובר בסופו של דבר, על הכלי ששומר על האוכל שלנו, מדובר על מה שבקלות מתלכלך וצובר ריחות לא נעימים. אנחנו כאן עם כמה טיפים שיעזרו לכם להפוך את המקרר מסודר ונקי יותר.

קודם כל חשוב לנטרל את הריחות הרעים

אז את הבסיס כולם מכירים, לקחת את כל הקופסאות הריקות עם האוכל החצי עבש, את הירקות שאף אחד לא עשה איתם שום דבר ואת כל אלו לזרוק לפח הזבל אחר כבוד. לנקות את השאריות שנשפכו וזה הכל. אבל, מה שאנחנו לא שמים לב אליו בדרך כלל הוא שבמקרר נשארים, כמו תלויים, ריחות לא נעימים. חשוב להיערך לזה מבעוד מועד ולהצטייד במנטרל ריחות רעים שיאפשר לכם לנקות מהחלל את אותם הריחות שהופכים את השימוש במקרר פחות נעים.

לסדר כך שיהיה קל לנקות בפעם הבאה

לנקות את המקרר צריך לעשות באופן קבוע בלי לוותר. ההמלצה היא לנקות את המקרר בפרק זמן שבין כמה ימים לשבוע לכל היותר. אתם וודאי קוראים את המילים הללו עכשיו ורק חושבים בראש שאין שום סיכוי שמשהו יוביל אתכם לנקות את המקרר בתדירות גבוהה כל כך, הרי גם ככה אתם מוצפים בגלל אינספור משימות נוספות שעומדות על הפרק. אבל האמת היא שהדרך לניקוי הבא מתחיל בסדר שתקבעו עכשיו. אם אתם כבר יוצאים לדרך אל תתעצלו, קחו קופסאות והפרידו בין חומרי גלם שונים, הקפידו לשמור מקום מיוחד במקרר עבור כל מוצר. שימו את קופסת האוכל לעבודה במדף העליון, את הירקות במדפים התחתונים וכן הלאה. אל תשכחו כמובן להניח בתחתית הקופסאות עיתונים או כל חומר חד פעמי או כזה שנשטף בקלות שיאפשר לכם לנקות את הקופסאות במקרר ללא כל מאמץ מיותר.

שימו מוזיקה שאתם אוהבים באוזניות או פודקאסט שעושה לכם חשק לעבוד

מחקרים מוכיחים שלוקחות לנו בדיוק חמש שניות בין הרגע בו אנחנו מחליטים לבצע פעולה מסוימת ועד שאנחנו מתחילים להמציא תירוצים למה לא כדאי לנו לבצע את הפעולות הללו. כך שאם אתם רוצים לנקות את המקרר, אל תמתינו. שימו כבר עכשיו את המוזיקה שאתם אוהבים באוזניות, הכינו את חומרי הניקוי והכלים ששמרתם בצד מבעוד מועד והתחילו בתהליך הניקיון. מהר מאוד תגלו שככל שאתם מתקדמים בתהליך כך עולה המוטיבציה שלכם לסיים אותו. נקו כל חלק וחלק במקרר באופן יסודי, היעזרו בחומרי ניקוי טובים ובמברשות מתאימות כדי שהסיפוק מהעבודה יגדל ואיתו המוטיבציה.

דמיינו את סוף התהליך כבר מעכשיו

כאמור, להתחיל בתהליך ניקיון של המקרר זה השלב הקשה ביותר, אבל אם תצליחו לדמיין את התחושה שלכם למראה מקרר נקי ומסודר, המוטיבציה שלכם תגדל ותאפשר לכם לצאת לדרך.

WhatsApp chat