איזה ציוד תצטרכו למטבח התעשייתי?

פותחים מסעדה עם קונספט מיוחד? אולי מאפייה יוקרתית או קייטרינג? לכל אלו תצטרכו מטבח תעשייתי שיעזור לכם להכין את כל המאכלים הטעימים שתכינו בכמויות גדולות על מנת לעמוד בהזמנות. אז מה תצטרכו למטבח התעשייתי שלכם?

 חשוב שיהיה לכם איך לבשל ולאפות

מטבח תעשייתי לא יהיה מטבח אם לא תצליחו לבשל ולאפות בו את מה שאתם צריכים. לכן חשוב שיהיו לכם כיריים תעשייתיות. חשוב שהכיריים יהיו בגודל שאתם צריכים ובכמות שתתאים לכמות העבודה שתהיה לכם ובכמה כיריים שאתם מעריכים שתצטרכו להשתמש בו זמנית. כיריים תעשייתיות יהיו גדולות בהרבה מכיריים רגילות וכך יתנו לכם חום והספק גבוהה יותר, וכך תוכלו לבשל את כל מה שתצטרכו בזמן מהיר יותר על מנת שהלקוחות לא יתלוננו. כמובן שגם אם אין לכם מאפיה תצטרכו גם תנור תעשייתי על מנת לחמם את המנות שלכם, לתת להם חריכה, או לאפות לחם, עוגות וקינוחים שונים. בדומה לכיריים תעשייתיות, גם תנורים תעשייתיים יהיו גדולים יותר ויתנו להם הספק טוב יותר וכך תוכלו להכין אוכל בכמויות גדולות יותר ובזמן מהיר יותר.

 תדאגו שיהיה לכם איך לשמור על האוכל

מקרר תעשייתי הוא חובה במטבחים תעשייתיים. מסעדות ומאפיות מכינות אוכל בכמויות גדולות וכן נדרשות למצרכים רבים. לכן קירור תעשייתי הוא דבר מחייב על מנת שתוכלו לשמור על כל האוכל והמצרכים שאתם מכינים טריים. אף מסעדן לא רוצה חלילה לגרום לסועדים שלו להרעלת מזון. חפשו מקרר מספיק גדול ובאיכות גבוהה, המותאם למתן קירור תעשייתי למסעדות וכך תוכלו להבטיח את הטריות של האוכל שאתם מכינים. הטריות לא רק שמנע מהאוכל להתקלקל מהר יותר, אלא גם תשפיע על הטעם לחיוב והסועדים שלכם ירגישו בהבדל.

 אתם צריכים מרחב עבודה נוח

תכנון מטבח מוסדי הוא דבר בסיסי בכל הקשור בציוד המטבח שלכם. כחלק מביצוע של תכנון מטבחים מוסדיים, תצטרכו להחליט איך אתם מסדרים אותו, איפה מניחים כל פריט במטבח ואיך המטבח יראה בכללי. כשאתם מתכננים את המטבח התעשייתי שלכם, חשוב שתתכננו אותו בצורה מוקפדת כך שיאפשר עבודה נוחה ויעילה יותר. כך למשל, תצטרכו במטבח שלכם שיהיה לכם משטחי עבודה עליהם הטבחים יוכלו לחתוך, לפרוס, לקצוץ ועוד. כדאי לדאוג שמשטח העבודה יהיה קרוב לכיריים כך שמיד לאחר שיחתכו יוכלו לרוץ לבשל.

 שיהיה לכם את המכשור שאתם צריכים

כל מטבח זקוק למכשור שלו על מנת לתפקד בצורה יעילה. התאימו את המכשור שלכם לצרכים שלכם במטבח. כך למשל כדאי שתדאגו למיקסר להקצפה, בלנדר לטחינת מזון ואולי אפילו מטחנת בשר אם יש לכם צורך בכך. חשוב כמובן גם שיהיה לכם ציוד בסיסי כמו סכינים, מזלגות, צלחות הגשה, קרש חיתוך, סירים ומחבתות. חשבו על כל הכלים והמכשירים שתצטרכו על מנת להכין את המנות המושלמות.

WhatsApp chat