בניית חדרי קירור והקפאה

אנו באייס מן מתמחים בבניית חדרי קירור והקפאה תעשייתיים ומסחריים לכל מטרה, שירות אמין ומקצועי על ידי צוות מומחים מתחום מערכות הקירור.

שירות תיקונים 24 שעות ביממה באזור המרכז במיוחד למקרים דחופים ובהולים.

מסעדות, מטבחים מוסדיים, רשתות שיווק ועסקים רבים אחרים זקוקים לחדרי קירור והקפאה, ומקפיאים שונים למשל מקפיא אמבטיה בכדי לאחסן את חומרי הגלים בהם הם עושים שימוש ואת המוצרים אותם הם מייצרים.

בכדי שחדרי הקירור אכן יענו על מטרתם, ישנה חשיבות להקפיד על בניית חדרי קירור והקפאה, אשר תתבצע על ידי חברה מקצועית ומנוסה בתחום, המעסיקה מהנדסים בקיאים ומומחים בתחום, אשר ידעו לבנות חדרי הקפאה איכותיים ופונקציונאליים בהתאם לצורכי החברה.

חדרי הקפאה שלא כמו מקפיא אמבטיה יש חשיבות גבוהה לגודל החדר ולטמפרטורה, זאת בכדי לשמור בצורה מקסימלית על אותם המוצרים ולמנוע מצב בו חלילה הם יתקלקלו – קלקול אשר יכול להוות נזק לחברה. על כן, בחירת החברה המתמחה בנושא של בניית חדרי קירור והקפאה, תוך דגש על איכות חומרי הגלם מהם ייבנה החדר, תהיה חשוב לאין שיעור.

 אייס-מן בניית חדרי קירור רמה אחת מעל כולם !

לשיחת ייעוץ ללא עלות ראשונית

כיצד מתבצעת בניית חדר קירור?

בניית חדר קירור נעשית בהתאם לתקציב של המזמין, אך חשוב לא להתפשר ולדאוג שהחומרים בהם ייעשה שימוש למטרה זאת, יהיו חומרים איכותיים תוך הקפדה על כל האלמנטים עליהם חשוב לשים את הדגש בעת בניית מחסני קירור: בחירת מיקום החדר, בהתאם לאינסטלציה ולחשמל במקום, החלטה לגבי עובי הקירות של החדר, קביעת מידות החדר, תוך מניעה של מצב בו תהיה צפיפות גדולה מדי, התאמתה של דלת איכותית עם צירים חזקים, ידית נוחה וגדולה ועוד.

כל האלמנטים הללו יוכלו לסייע לבניית חדר קירור או מחסני קירור אפקטיביים ונוחים לשימוש, אשר ישרת את המשתמשים בו במשך שנים ארוכות.

חשיבותו של תכנון חדרי קירור

בניית חדרי הקפאה איכותיים, דורשים כאמור, בראש ובראשונה, תכנון נכון, תוך לקיחה בחשבון את כל צרכי החברה מאותם החדרים. בכדי לא לקחת סיכונים מיותרים או חלילה להגיע למצב שהחדרים נבנים בצורה גרועה, אשר תגרום נזק למוצרים אשר יאוחסנו בתוכה, ישנה חשיבות לבחור חברה מקצועית ומנוסה בתחום של בניית חדרי קירור והקפאה.

רוב החברות המציעות שירותי בניית חדרי קירור, יתנו ללקוחות יעוץ מקדים אשר יתבצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים. במהלך הייעוץ יבחנו לעומק כל הפרמטרים אשר ישפיעו על בניית מחסני קירור או חדרי קירור כמו: שימושי החדר, מבנה החלל בו ימוקם החדר ואלמנטים נוספים. בהתאם לכך, יינתנו ההמלצות ויתקבלו ההחלטות ביחד עם הלקוחות לגבי גודל החדר, החומרים בהם יעשה שימוש לצורך בנייתו ופרמטרים נוספים אותם צריך לקחת בחשבון.  אז במידה ואתם מעוניינים בשירות של יעוץ מקדים,  לפני בניית החדר עם ניסיון רב בתחום של בניית חדרי קירור והקפאה, חברת אייס מן, תבנה עבורכם חדר הקפאה, תוך מתן מענה מלא לתקציבכם, צורכיכם ודרישותיכם, בנוסף לחדרי הקפאה ניתן להזמין מקפיאים שונים כגון מקפיא אמבטיה בעיצובים שונים במיוחד למסעדות ובתי עסק קטנים.

האלמנטים השונים בעת בניית בחדרי הקירור

בעת בניית חדרי הקפאה, ישנה חשיבות לשימת דגש על מספר אלמנטים בין היתר: הפרדה בין מוצרי המזון אשר עברו תהליכי עיבוד כאלו ואחרים לבין מוצרי מזון גולמי או לא מחוטא. יצירת סביבה קרה בתוך החדר, תוך הקפדה על רמת הלחות הנדרשת למטרה זאת. שימוש בחומרי גלם איכותיים ליצירת החדר כמו: פנלים בעלי דופן כפולה וחומרים בעלי יכולת בידוד גבוהה. דגש גם צריך להיות מושם על בחירת אביזרי הפרזול לדלתות החדר ולמערכת ההפעלה על כל המערכת של אותו החדר. כל הפרמטרים הללו, נחשבים לחיוניים, בכדי לשמר את פונקציונאליות החדר בצורה הטובה והאיכותית ביותר.

חדרי קירור נבנים לרוב בחורף כדי לשמור על טמפרטורת הבית ברמה הרצויה.

ישנם חומרים רבים שניתן להשתמש בהם לבניית חדרי קירור. עם זאת, החומר הנפוץ ביותר הוא בטון עם בידוד ועליו לוח פוליסטירן.

לוח הפוליסטירן הוא חומר בידוד יעיל מכיוון שיש לו קצב מוליכות תרמית גבוה, כלומר הוא מעביר חום במהירות וביעילות.

מה העלות של בניית חדר קירור תעשייתי?

עלות בניית חדר קירור תעשייתי היא השקעה משמעותית. אם אתה מחפש לבנות אחד, אתה צריך לדעת את העלות.

העלות של בניית חדר קירור תעשייתי ניתן לייחס לגורמים הבאים:

1) גודל חדר הקירור התעשייתי

2) מערכת הבידוד ובקרת האקלים המותקנת בחדר הקירור

3) חומר הבנייה המשמש לבניית חדר הקירור

4) עלויות עבודה הכרוכות בבניית חדר קירור תעשייתי.

כמה זמן בערך לוקח לבנות חדר קירור בעסקים?

זה לוקח כשלושה עד ארבעה שבועות לבנות חדר קירור.

במהלך הבנייה יש לשמור על הטמפרטורה בחדר על 28 מעלות צלזיוס קבועה.

חדר קירור עשוי בדרך כלל ממתכת ובטון עם גג וקירות גדולים.

מהם המרכיבים המרכזיים בבניית חדר קירור?

חדרי קירור הם בדרך כלל המרכיב החשוב ביותר ולעיתים הגדול ביותר בבניין. הם משמשים לשימור מזון וציוד, מה שהופך אותם לחלק חיוני במבנה של כל בניין.

למרות שקשה לקבוע אילו רכיבים דרושים בחדרי קירור, יש כמה מאפיינים מרכזיים שניתן למצוא בכל חדר קירור. אלה כוללים בידוד, אוורור והסרת לחות.

המרכיבים העיקריים לחדר קירור כוללים:

– בידוד: זה מספק הגנה מפני פגעי מזג האוויר ושומר על חום או אוויר קריר בחדר או מחוצה לו.

– אוורור: זה הכרחי לזרימת אוויר תקינה כדי שיהיה מספיק אוויר צח בתוך החדר.

– הסרת לחות: זה עוזר לשלוט ברמות הלחות בחדר הקירור כך שלא יווצר עיבוי על משטחים או יגרום לצמיחת עובש.

איך מחשבים את עלות בניית חדר קירור?

לא קל לחשב את העלות של בניית חדר קירור מלכתחילה. ניתן לעשות זאת בהערכה גסה, אך יהיה קשה לקבל נתון מדויק.

העלות של בניית חדר קירור תהיה תלויה בכמה עבודה זה ייקח וכמה חומר אתה צריך. דרך אחת לחישוב העלות היא על ידי התחשבות בחומרים המשמשים, שעות העבודה וגורמים אחרים כמו הוצאות תקורה ושולי רווח.

מהם היתרונות והחסרונות בבניית חדר קירור?

יתרונות:

-זה פחות יקר לבנות חדר קר מאשר חדר חם.

-ניתן לבנות אותו באותו חלל כמו הסלון, מה שאומר פחות עלות וזמן מושקע בבנייה.

-חדר קירור יכול לשמש למטרות אחרות כגון אחסון או חדר ילדים.

חסרונות:

-טמפרטורת החדר משתנה בהתאם לטמפרטורה החיצונית, כלומר יכול להיות חם מדי או קר מדי עבור אנשים מסוימים.

-אין מערכת חימום, כך שהיא לא תעבוד טוב בחודשי החורף כשיש הרבה שלג בחוץ.

באילו חומרים ניתן להשתמש לבניית חדר קירור?

חומרים שניתן להשתמש בהם לבניית חדר קירור כוללים בטון, לבנים ועץ.

לחומרים אלו יש תכונות שונות, והדבר הטוב ביותר עבור פרויקט מסוים יהיה תלוי באקלים שבו הוא נבנה.

חדרי קירור והקפאה

חברת אייס מן מתמחה בבניית חדרי קירור למסעדות, בתי מלון, מחסני קירור למזון ושירותי תעשייה הדורשים קירור והקפאה, לצד שירותי תיקונים ואחזקה 24 שעות ביממה באזור המרכז. בניית חדרי קירור ותחזוקתם מצריכה מומחיות רבה, על כן מומלץ לא להתפשר בבחירת החברה המקצועית ביותר ולהשתמש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר לצורך מטרה זאת.

חדרי קירור משמשים חברות רבות מתעשיות שונות ומיועדים לאחסון של סחורות שונות ביניהן: תבלינים, תרופות, מזון, רכיבים אלקטרונים ומוצרים נוספים. בכדי שחדר קירור אכן יענה על ייעודו, יש צורך לקחת בחשבון, הן את סוג הסחורה אשר תאוחסן באותו החדר, הן את גודל החדר והן את איכות חומרי הגלם באמצעותם ייבנו אותם מחסני קירור.

במידה ואתם מעוניינים בשירות של בניית חדרי קירור, אשר תתבצע על ידי חברה מקצועיות, המעסיקה מהנדסים מנוסים בתחום – חברת אייס מן יכולה להיות הכתובת עבורכם. לצד שירותי בניית חדר קירור, החברה מעניקה גם שירותי תחזוקה ותיקון בעת הצורך, כך שתוכלו לדעת, שיש לכם כתובת מקצועית לפנייה לגבי כל נושא אשר יכול לצוץ.

בניית חדרי קירור – שורה תחתונה

חדרי קירור מותקנים בין רצפת המפעל לחוץ. חדר הקירור הוא מבנה תעשייתי, בו הטמפרטורה נשלטת ונשמרת ברמות שונות לאורך שנה. זה מבטיח שלא יהיו שינויים בטמפרטורה מחוץ למבנה ובפנים.

WhatsApp chat