יחידת קירור לחדרי קירור

מפעלים רבים מבססים את כל הפעילות שלהם באמצעותה, היא מאפשרת אורך נשימה לתעשיות המזון, האלקטרוניקה ומעבדות. היא מאפשרת הובלה באמצעות בקרת טמפרטורה, וניתן להוסיף אותה לכל מכולה, חדר או מתחם אשר יש לבנות. יחידת הקירור קטנה נמצאת, למעשה, בכל בית, היא מהווה חלק מהמקרר הביתי, ובאמצעותה ניתן לקרר ולהקפיא מזון וליהנות ממנו לאורך זמן. על יחידת הקירור ושימושיה השונים, במאמר הבא!

מהי יחידת קירור?

יחידת הקירור היא חלק ממנגנון קירור של חדר או מערכת אשר מפנה את החום ומצננת את החלל.
באמצעות יחידות קירור ניתן לקיים תעשיות שלמות, בפרט תעשיית המזון והתרופות, אבל לא רק, כל תעשייה הנדרשת לאחסון בבקרת טמפרטורה, תידרש לבחור ביחידה יעילה, אשר תענה על הצרכים שלה.

עבור מי נוצרו יחידות הקירור?

חברות תובלה אשר מעניקות שירותי הובלה בתנאי טמפרטורה מבוקרת כמו: הובלת תרופות, הובלת תוצרת חקלאית רגישה ( עלים ירוקים, פטריות, ירקות מקולפים) הובלת מוצרי חלב ומוצרי בשר, קפואים, גלידות, הובלת תוצרת טרייה כמו מצרכי מזון לאירועים וכדומה.

מטבחים תעשייתיים ומפעלים תעשייתיים אשר נדרשים לרכוש מערכת קירור, או שנדרשים להוסיף יחידת קירור לחדרי קירור עבור אחסון התוצרת שלהם. מטבחי מלונות, מטבחים של חברות קייטרינג, מטבחים צבאיים וכדומה.

גם תעשיית האלקטרוניקה נדרשת ליחידת קירור, בעיקר כאשר מדובר בחדרי שרתים גדולים, אשר נוטים להתחמם, ונדרשת לטמפרטורה קרה ומבוקרת 24 שעות.

חשוב לבחור בספק המעניק שירותי תיקון ורסטיליים, הכוללים:  התמחות בבניית חדרי קירור, תיקון רכיבים פנימיים, שירותי תיקון למכונות ברד וקרח, שירותי תיקון למקפיאים ולמקררים.

על מה חשוב להתעקש בבחירת ספק שירות ליחידות קירור?

קירור חייב לעבוד 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, תוצרת או מוצר הנדרש לבקרת קירור עשוי להינזק או להתקלקל במידה והיחידה מתקלקלת. ולכן זמינות היא הפרמטר הקריטי ביותר חשוב לבחור ספק, אשר מעניק שירות 24 שעות, 7 ימים בשבוע של טכנאי קירור מוסמך, המכיר את המערכת על בוריה. את ההספק הספציפי שלה, רצוי לבחור בחברה אשר התקינה את המערכת הקירור, ויש לה היכרות עם יחידת הקירור.

 

WhatsApp chat