אלו סוגי מקררים נפוצים כיום בשוק?

מסעדות מחויבות במקררים ובמקפיאים תעשייתיים, אשר שומרים עם טריות ואיכות מוצרי הגלם. אז נכון, השף הוא שמוציא מנות מעוררות תאבון אשר מושכות אל המסעדה עוד ועוד לקוחות אך ומנגד, אם המסעדה לא תחזיק בציוד המתאים, אין זה משנה כמה השף / הטבח מקצועי, המנות לא תצלחנה להיות משובחות. במאמר זה נדון בסוגיית המקררים שחשוב להחזיק במסעדה, החל מהמקרר הסטנדרטי, דרך המקרר התעשייתי ועד חדרי קירור במידת הצורך.

מדוע מקרר תעשייתי

מקרר תעשייתי מאפשר לבעל המקום להשתמש בעומס תפעול רב יותר ומותאם למקום. ככל והמקום מארח ומחזיק בחומרי גלם (הזקוקים לקירור) רבים יותר, כך יש לרכוש מקרר גדול וחזק יותר. המקרר התעשייתי משלב פונקציות נוספות שאין קיימות במקררים הביתיים. על מנת שהמוצרים ישמרו בטריות המקסימאלית ועל מנת שהמנות יהיו היגייניות , יש לאחסן אותן במקררים מותאמים. סוגי המקררים התעשייתיים הם רבים ומגוונים וכוללים בין היתר : מקרר תצוגה, מקרר שתייה , מקרר גלידות, מקררי יין ועוד. לכל אחד מהמקררים הפונקציות המתאימות לו

מקרר שתייה – מקררים אלו מגיעים בגדלים שונים ולכל אחד מהם תפקיד שונה – המטרה העיקרית היא לאחסן שתייה קלה ו/או מוצרי חלב ועל כן יש להניח אותם באופן נכון בחלל המסעדה. מקררי השתייה נחלקים לשניים, אלו שניתנים לשימוש עצמי בעבור הלקוחות ואלו שהנגישות היא לעובדי המסעדה בלבד אז המקררים יהיו "סמויים". מקרר חלב חייב להיות מותאם למזג האוויר הקשוח יש לומר, שמאפיין את מדינת ישראל וכדי שמוצרי החלב הנשמרים לא יתקלקלו, על המקרר להיות חזק מספיק. מקררי שתיה יכולים להיות מובנים ממדפים עלים עומדים הבקבוקים או ממסילות עליהם שוכבים הבקבוקים וכמובן בהתאמה אישית לצורכי המסעדה.

מקרר למאפים ועוגות גם הוא ייעודי ומותאם לאופי בית העסק והמוצרים הנמכרים בו . על פי רוב מיקומו יהיה במרכז בית העסק כך שהלקוח יוכל לבחור מתוכו את המאפה המבוקש.

היכן רוכשים מקררים תעשייתיים

רכישת מקררים תעשייתיים מתבצעת בקרב ספקים / יבואנים / יצרנים איכותיים בלבד ובמקביל בקרב מי שיעניק לכם אחריות מקיפה על המוצר אותו אתם רוכשים. משום שמקרר תעשייתי עולה לא מעט , כדאי להקפיד על רכישה נבונה. כאמור, מקררים תעשייתיים נמכרים במגוון נרחב של סוגים ובין היתר : מקררי יין, מיני ברים, מקררי חלב, מקררי תצוגה, מקררים לבשר, בנייה של חדר קירור ועוד. ככל שאפיון הצורך בקירור יהיה מדויק יותר, כך תוכלו להתאים את המקרר האיכותי והטוב ביותר.

כיצד תבחרו את המקרר המדויק עבורכם

כדי להתאים את המקרר המדויק ביותר, עליכם להבין מהו היקף האחסון בקירור לו אתם זקוקים, מהם המוצרים / המנות אותן אתם מוכרים בבית העסק ועוד. ככל ותדעו לדייק את אופי המסעדה, כך יהיה לכם קל יותר לבחור מקרר.

WhatsApp chat