פנלים מבודדים לחדרי קירור

את חדרי הקירור ניתן למצוא בהרבה מקומות. לדוגמה, בבסיסים צבאיים, באולמות אירועים ובכלל בכל מקום בו יש מטבח תעשייתי גדול. בחדרי הקירור משתמשים לצורך אחסנה של מוצרי מזון לטווח ארוך, אגב ניתן גם להשתמש בהם לשימוש זמני במידה ויש אירוע מסוים. חדרי הקירור יעילים לצורך שמירה על החום מחוץ לחדר וזאת תודות לשכבות מבודדות הנמצאות בתוכם. אותן השכבות מורכבות מפנלים איכותיים.

חדרי קירור – חדרים שבנויים משכבות רבות

כאשר מדובר על בניית חדרי קירור, אין ספק שמדובר על משימה מורכבת שדורשת עבודה מקצועית של חברה שיש לה ניסיון בתחום. יש לבצע את בניית חדר הקירור עם שימוש בחומרים עמידים ואיכותיים, שכן הבידוד התרמי של החדר צריך להיות ברמה גבוהה וכמו כן בידוד נכון, יכול להיות משמעותי ביותר ולהביא לצריכה אידיאלית של חשמל. ההמלצה היא להשקיע בחומרי הבידוד האיכותיים והטובים ביותר שיש בשוק וכאן כמובן נכנסים לתמונה פנלים מבודדים. אפשר להרכיב אותם בכל חלקי החדר, בקירות, בתקרה, ברצפה וכמובן בדלת של החדר. על מנת להתקין את הפנלים המבודדים, יש להיעזר בבעלי מקצוע מנוסים.

פנלים מבודדים עם פוליסטירן מוקצף

פנלים מבודדים הנמצאים בחדר הקירור יכילו שכבות פוליסטירן מוקצף. הוא נחשב לאחד החומרים היעילים ביותר והוא מבודד מצוין תודות לאוויר הכלוא בתוכו. אותו אוויר מצליח לבודד את החום בצורה מיטבית. לשימוש בפוליסטירן מוקצף, יש שלל יתרונות כמו,  מחיר זול, משקל קל, רמת בידוד גבוהה וכו'.

פנלים מבודדים עם פוליאוריתן מוקצף

מלבד שימוש בפוליסטירן מוקצף, אפשר להשתמש גם פוליאוריתן מוקצף. גם לו יש יכולות בידוד גבוהות שיכולות להתאים לחדרי הקירור וכך הם יהיו גם חסכוניים באנרגיה וגם מבודדים. ניתן לייצר פנלים כאלה לפי הזמנה מדויקת. יש שימוש נרחב ותודות פוליאוריתן, אפשר גם להשתמש בו עבור חדרים עם טמפרטורות נמוכות יותר מחדרי קירור, כמו למשל חדרי הקפה. את הפנלים המבודדים האלה, ניתן להרכיב בקירות, בתקרה ובדלת.

אלומיניום בחדרי קירור

את האלומיניום, כולנו מכירים. הוא מתאים למגוון שימושים וניתן לראות שימוש בו, גם בחדרי קירור. יש לו יתרונות בהם, עמידות גבוהה בפני תנאים של לחות, קל מאוד לתחזוקה, זול בהשוואה למתכות אחרות, חזק מאוד. בזכות כל היתרונות שהוזכרו לעיל, הוא יכול להוות שכבה מצוינת לאיחוד של פנלים מבודדים ולשמירת הטמפרטורה בחדרי הקירור.

בניית חדרי קירור – לא רק החומרים חשובים

כמובן שיש לבחור בחומרים מבודדים שיהיו איכותיים, אך לא רק. יש גם לבדוק את איכות החומרים, את תו התקן של מכון התקנים וכו'. יש גם לבדוק ששלב ההרכבה יבוצע על ידי חברה מנוסה ומוכרת בתחום ורק כך נוכל לבנות חדר קירור איכותי שיהיה גם מבודד בצורה הטובה ביותר. על כן, חפשו חברה שיש לה דירוג גבוה וכמו כן שיש עליה המלצות וכך תהיו בטוחים שבניית חדר הקירור תבוצע בצורה היסודית והמקצועית ביותר.

WhatsApp chat